Heldere inzichten waardoor jij meer klanten krijgt die willen kopen aan de voorwaarden die jij wil.
Lumina wil niet alleen op een inclusieve manier je persoonlijkheid onthullen met hun profielschets, het model reikt je daarnaast ook zinvolle tools aan om hiermee aan de slag te gaan. Deze wetenschappelijk onderbouwde profielschets biedt mensen inzicht in hun eigen gedrag en persoonlijkheid. Je creëert zo een concreet bewustzijn over jezelf, je relaties en je resultaten. Op een inspirerende manier verbindt Lumina individuen, teams, organisaties en hun ambities.
S.A.L.E.S is een handige kapstok om betere gesprekken te hebben waardoor meer klanten bij jou willen kopen! Als je S.A.L.E.S consequent gaat toepassen ga je vooral gemakkelijkere gesprekken voeren met jouw klanten. Door meer inzicht en door jouw discipline wordt dit een tool die er voor gaat zorgen dat je een "gids" hebt die je door het gesprek loodst tot jouw klant wil kopen !
Hoe goed ken jij jezelf als verkoper ?
Via onderstaande link kan je 10 vraagjes invullen waardoor je een beter zicht krijgt op jouw salesvaardigheden.
Wat zijn de resultaten van mijn vragenlijst en wat kan jij er uit leren ?
Klanten kopen graag. Ze kopen liever dan dat ze willen dat jij aan hen iets verkoopt....
Niemand wil dat er gepusht wordt. Klanten hebben wel dikwijls iemand nodig die samen met hen hun beslissing kan nemen, en soms mag je letterlijk coachen in die beslissing. Een klant zal immers altijd zeggen dat hij een goede deal gedaan heeft, hij zal zelden of nooit zeggen dat jij goed verkocht hebt.
Zelfvernieuwing
Alliantievorming
Lef tonen
Verbinding
Thought leadership
Dit zijn 5 leerbare vaardigheden die elke verkoper beter laten presteren. Op basis van veel neurowetenschappelijk onderzoek kan je verkopen aldus leren ! Veerkracht is een absolute noodzaak in sales om door te groeien tot een topper.
Voorstelling van mijn eigen S.A.L.E.S .framework. In deze podcast leg ik uit hoe Scouting, Aandachtig luisteren, Laten kopen, Evalueren en Supporteren ook jouw salesaanpak kan veranderen waardoor je betere gesprekken kan voeren die tot meer succes leiden.
De meeste verkopers denken dat het belangrijkste in hun job erin bestaat het goed te kunnen uitleggen. In deze podcast leg ik het belang uit van luisteren. En vooral aandachtig luisteren, want dat maakt het verschil tussen een topper en een gewone verkoper.
Verkopen kan eigenlijk iedereen leren. Als kind hebben we het gedaan door te blijven zeuren om toch maar langer te mogen opblijven. Als tiener hebben we allemaal wel ons eerste liefje gehad en als volwassene zijn we aan een job geraakt. Allemaal momenten dat je eigenlijk jezelf "verkocht" hebt !